![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Renault Clio I RSi ...nasz "V6 KILLER"... 1.8 8V 110KM (seryjnie deklarowane).
Samochód przeszedł szereg zmian... Jedna z ważniejszych, z tych stylistyczno-funkcjonalnych to montaż maski silnika od Clio I Williams, potężny wlot powietrza, który zapewnia odpowiednie chłodzenie kolektorów ssących.
Nasze Clio otrzymało sportowy wkład filtra powietrza firmy GREEN oraz przekonstruowany od podstaw ukł. dolotowy powietrza, który został bardzo wygładzony, a potężnych rozmiarów łapacz powietrza został zainstalowany za seryjnie dużym wlotem powietrza zderzaka. Za lepsze dopalenie mieszanki wtryskiwanej do komór spalania dbają sportowe świece SpiltFire. RSi otrzymało zupełnie nowy, odpowiednio obliczony sportowy, "wolny" układ wydechowy, którego zwieńczeniem jest podłużna końcówka wydechu firmy Spark, typu DTM, wyprowadzona na środek tylnego zderzaka.
Seryjny komputer ECU sterujący pracą silnika otrzymuje
obecnie skorygowane dane, za pomocą modułu Power-Tec, podłączonego "na
stałe" oraz wykalibrowanego maksymalnie, tak, jak życzył sobie tego
właściciel - Tomek, który zdobywa za każdym razem jedno z miejsc na
podium, podczas każdych imprez tuningowych, na których się pojawi... W środku naszego Clio RSi panuje istnie rajdowa atmosfera - jak na osiągi tego auta przystało... Odnajdziemy tutaj białe zegary, podłogę wykonaną z ryflowanego aluminium, gaśnicę OMP, umieszczoną w bezpośrednim zasięgu ręki kierowcy, krótszą, niż seryjna dźwignię zmiany biegów, zakończoną sportową, aluminiową gałką. O odpowiednie trzymanie się stóp na pedałach dbają alu pedały, wykonane specjalnie do tego modelu, natomiast o odpowiednią kontrolę przenoszonej dużej mocy na koła w stosunku do masy auta dba sportowa kierownica OMP.
Nie każdemu może się podobać ten samochód... Jest on "extrymalny" i jedyny w swoim wydaniu... Szczególnie mogą go znienawidzić właściciele komfortowych limuzyn z potężnymi silnikami V6, którzy są w stanie tylko poczuć zapach spalonych spalin Clio ze swoich nawiewów w desce rozdzielczej, kiedy będą próbowali być lepszym na drodze... Nie życzymy także nikomu wpaść na pomysł próbie trzymania się za tą żabką, ponieważ prowadzi się, jak dobrze ułożony bolid po każdej nawierzchni, nie dając absolutnie żadnych szans konkurentom. CLIO I ZT RSi => ok. 7sek. do 100km/h...
|
|
Strona główna | Układy wydechowe | Świece i przewody | Filtry powietrza | Stylizacja wnętrza | Hamownia Podwoziowa | Elementy zawieszenia | Magnetyzery MGI | Tuning elektroniczny | Nasze auta | Ciekawe linki | O nas | Kontakt | Mapa serwisu |